יום שלישי, 5 ביוני 2012

רפלקציה\פסק זמן


קורסים, תרגילים, עבודות, מבחנים  סמסטר ב' הסתיים ו...בלוג אישי
קראתי בחיי לא מעט רשומות בבלוגים , מעט בלוגים מקצועיים ובעיקר בלוגים  של  בני נוער. לפני מספר שנים קראתי במקרה בלוג של נערה שהייתה תלמידה שלי בבית ספר יסודי מן הכתוב השתמע  שהנערה זועקת לעזרה . חשבתי לעצמי, שאכן יש יתרונות לפרסום ברשת כי לו הנערה הייתה גדלה בתקופה בה אני גדלתי המצוקה הייתה  אולי , במקרה הטוב ,נרשמת וטמונה עמוק בתוך המגירה. אף על פי כן חשבתי שאני לא רואה את עצמי כותבת ומפרסמת הגיגים ברשת .. עברו כארבע שנים מאותו אירוע והנה אני מוצאת את עצמי פותחת בלוג!! נכון בלוג "מקצועי", התייחסות לנושאים משמעותיים לתחום המקצועי....מודה שבתחילה מאד חששתי .. אני ליאורה  קטונתי! מה כבר אוכל לחדש ? מה אכתוב שעדין לא נכתב?  כל אחד בעולם הזה שיכתוב  בגוגל במקרה "הבלוג של ליאורה" עשוי לקרוא את מה שאני כותבת. איזו חשיפה...... 
אבל אין ברירה מטלת חובה!!
 אז.. כתבתי כבר 9 רשומות, כמעט סמסטר שלם... לא ברור לי אם התוצר שלי עומד בקריטריונים...ו "לזה התכוון המשורר.."
אך לסיכום התהליך שעברתי עד כה: אני מוצאת שאינני סובלת מהמטלה ,אין לי קושי במציאת נושא לכתיבה , אני אוהבת לקרוא בלוגים של חברים מהכיתה,
אני כן מרגישה צורך למשוב.. מוזר שחששתי מהחשיפה וכעת אני ממש מעוניינת בתגובות . (ממתינה למשוב של נעמי\גילה ).הרעיון  להצמיד סטודנט יענה על הצורך שלי אני רק מקווה שה- ק ב" א (קורא בלוג אישי) שיוצמד לי יהיה רגיש ואמפתי...!! ובינתיים אצא לחופשה ואחזור לבלוג עם תחילת סמסטר ג'!!

2 תגובות:

  1. ליאורה, אני נהינת לכתוב את הרשומות בבלוג שלך, נראה שכמו שכתבת את אוהבת את הכתיבה ויודעת להביע את רגשותייך ונראה לי שעמדת במשימה מצויין.

    השבמחק