יום שני, 30 ביולי 2012

פער דיגיטלי בישראל


בשיעור היבטיים גלובליים בתקשוב קבלנו מטלה לחקור את מצב הפער הדיגיטלי בישראל על סמך שאלון שהפצנו.
קבלנו את פרוט התשובות שנשאלו בטופס אקסל והתבקשנו לכתוב מסקנות ותובנות.


מאחר ואני מהגרת דיגיטלית ואת לימודי התיכון למדתי בטרום עידן המחשבים, כל פעם מחדש אני מתפעלת ומתלהבת מהעבודה שבלחיצה קלה אני מצליחה להעביר נתונים מטבלה לגרף אסטטי וצבעוני.

ההתלהבות  שלי לא מובנת לילדי ותלמידי הדיגיטליים, הם הרי לא נדרשים לקחת סרגל לנסות לשרטט למחוק שוב ושוב כי הקווים עקומים ולבסוף לאחר אין סוף נסיונות לתלוש את הדף, לקמט ולנסות לקלוע לפח האשפה .


אני מצרפת שלושה גרפים (עם קווים ישרים ומדויקים..) שמשקפים שלוש בדיקות שעשיתי.

ממוצע של :השואה בין גברים לנשים בדתות השונות לגיל בתדירות חיפוש מידע באינטרנט

ממוצע השואה בין השכלה ודת בתדירות חיפוש מידע באינטרנט

ממוצע  יחס בין גיל ודת  בתדירות כניסה לרשת חברתית (למשל פייסבוק)]





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה