יום חמישי, 10 במאי 2012

בית ספר עתידי


חיפשתי אמרות על חלומות ומצאתי  אין סוף . החלטתי לבחור את שני הציטוטים הבאים:

"אנשים שאין להם פנטזיה, לא עושים דברים פנטסטיים"  
שמעון פרס   

"העתיד שייך לאלה המאמינים ביופי של חלומותיהם." 
אלינור רוזוולט

ברשומה השבועית שלי אני רוצה לעסוק בתרגיל מסכם קורס: החזון האישי שלי למערכת חינוך. במסגרת הקורס של גילה לוי עצמון מדעי החינוך המאה ה- 21.

מאד נהניתי לעשות את המטלה .הרגשתי שניתנה לי הזדמנות ל"חשוב " ולאחר מכן "להעלות על הכתב"  את הרצונות , השאיפות, החלום שלי, כיצד בית ספר אמור להיות. 
תוך כדי הדרור לפנטזיות שכנעתי את עצמי שהחלום של היום עשוי להיות המציאות של העתיד הקרוב.
בחלום  עדיין מגיעים הילדים למרכז חינוכי, נפגשים עם חברים, ההבדל הוא בהיענות לשונות ולצרכים האישים, ביכולת הבחירה, בתכנים מגוונים, בלמידה חווייתית. אין ספק שעם חולמים נוספים נגיע למציאות שונה מהקיימת.

מאחר והתבקשנו להציג את החלום בדרך יצירתית, בחרנו בכלים שלמדנו בשיעורים של גילה ונעמי . דרך להתנסות , לתרגל, למעשה לרכוש מיומנות.   סוג של משחק עם כלים חדשים: יצירת קומיקס, צילום מסך והקלטה בהחלט הנאה צרופה.

אני מצרפת קישור לחלום המשותף שלי ושל יפעת קורן.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה