יום שלישי, 17 באפריל 2012

dropbox


                                                                    
גם היום למדתי דבר חדש ... מידי שבוע אני כרגיל חוזרת הביתה  אחרי יום לימודים ארוך, מחד גיסא מרוצה הרי  חזרתי  הביתה עם ידע חדש ומאידך תחושה של תסכול  ומבוכה מחוסר הידע שלי והעובדה   שיש לי עוד כל כך הרבה מה ללמוד והרי עד  הרגע  שבו "אשתלט" על היישום, ארכוש מיומנות וארגיש "מומחית"  בתחום, יפתחו יישומיים יעילים יותר, נחשבים יותר ו.. ושוב ארגיש שאני חיבת להיות בעניינים ואתחיל ללמוד מבראשית!
לגבי ה"דרופבוקס"  תוך כדי  החשיפה לכלי, דמיינתי  לעצמי ארון גדול הכולל מדפים ומגירות המכיל בגדים, נעלים חגורות  ו... חברי  השותפים בוחרים  כל דבר שמוצא חן בעיניהם  (לא כל כך נראה לי להתחלק עם הבגדים שלי) לעומת זאת במקביל אני יכולה לפתוח ארונות של אחרים   ולשלוף כל מה שנראה לי....  ובכן  דומה אבל שונה.
היישום מאפשר במה לשתף ואת מי  לשתף (דהינו לא כל אחד יכול לפתוח את הארון שלי!!)
אז מה היתרונות:
דרופבוקס  מאפשרת שיתוף, יכולה לשמש כגיבוי, תוכנה חינמית, היא קלה לשימוש, המידע מוצפן (כך לפחות מצוין בעת ההורדה)
היא שומרת גרסאות קודמות של קבצים כך שאם עשינו לקובץ שינוי לא רצוי אפשר לחזור לגירסה הקודמת.
 עוד  פרטים על התוכנה ניתן למצוא בקישור: Dropbox תוכנה לסנכרון
 בכל מקרה כעת שהתיקיות שלי נימצאות ב"ענן" אני מרגישה בעננים!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה